torsdag 27. oktober 2016

10 ting å gjøre i ettermiddag

Som nevnt tidligere i dag, har jeg store planer om å være effektiv i dag. Ettermiddagens planer involverer blant annet å:

- pusse sko
- vaske klær
- begynne å legge inn noen lydbøker
- kjøre barna til trening
- pakke ut kofferten etter Londonturen
- sette alfalfafrø til spiring i kjøkkenvinduet
- hjelpe sønn med å pakke gymtøy
- lage matpakker
- levere avlagt tøy og sko til Fretex
- skrive ferdig handlelista, og legge handlenett i bilen til i morgen, så handler jeg på vei hjem fra jobb

I tillegg kommer middagslaging, lekselesing og legging av to (sånn passe) små. Barna og jeg er hjemme alene mens han far er på jobbreise til verdens vakreste by, den heldiggrisen. Men det drypper litt på meg også; hvis han har tid innimellom møter og middager, skal han stikke innom Te- og kaffehuset i Dronningens gate og kjøpe et hekto Grønn skomaker-te til meg; den beste juleteen jeg vet om!

Bare sjekk her da! Supergodt!

Ingen kommentarer: