torsdag 13. oktober 2016

10 ting å gjøre i uke 41

Det er nesten litt flaut å publisere denne lista på en torsdag, men det var det beste jeg kunne få til. Lista under var nesten klar allerede mandag, og jeg var på vei til å publisere den på tirsdag, men så kom migrenen, og jeg sviktet helt. Da den gikk over, prioriterte jeg heller å få unna noen av punktene, så nå når denne listen endelig kommer, er det meste unnagjort. Men, men. Synes det er greit å vise at ikke alt er så himla perfekt selv om man stort sett blogger om fine ting.

Uansett; lista over ting å gjøre i uke 41 ser sånn her ut:

- hente en pakke på posten - check
- dra på biblioteket - check
- brette klesvask - check
- kjøre jentegjengen til turning - check. Dvs, mannen gjorde det
- pusse messinglysestakene mine - check
- oppdatere årets litteraturliste; tredje kvartal er jo over for lengst! - check
- gå en kveldstur - check
- kjøpe den tredje Harry Potter-boka - check
- legge inn minst en ny lydbok - check
- ta ned seilene på båten - check

Planen for i kveld er å få gått denne turen - mens barna er på trening, kanskje? - og så eventuelt brette ren klesvask mens jeg ser på ukens sammendrag av Skam i morgen kveld. Til å ha hatt en ganske rævva uke så langt, synes jeg at jeg har vært veldig flink *klapper meg selv på skuldra*

Det er kanskje litt dust av meg å innrømme, men jeg har visst blitt en av de som starter jula i oktober ... Men når hjernen er som kålrabistappe, synes jeg det er ok å lese noe som krever lite, og det er bare fakta at klementinene er best akkurat nå. Dessuten sa en klok sjel at det jo bare er 10 uker til juleferien nå!

Ingen kommentarer: