tirsdag 25. oktober 2016

10 x akkurat nå

Jeg har lyst til å blogge (som forøvrig er det eneste fornuftige når man har lest alle tilgjengelige nettaviser; jobbens datasystemer, inkludert mail, er nede), men vet ikke helt hva jeg skal skrive. Det blir derfor en blandingsliste over det som faller meg inn.

Akkurat nå

  • har jeg på meg kasjmirgenser. Varm og myk
  • drikker jeg svart te med eple og kanel
  • gleder jeg meg til i ettermiddag: dra på biblioteket, hamstre flere lys, kjøpe gresskar ...
  • fikk jeg melding om supersalg på bøker hos Ark, for den som er Ark-venn
  • har jeg veldig vondt i hodet
  • skulle jeg ønske at jeg lå på en massasjebenk i stedet for å være på jobb
  • flasser neglelakken min (rouge noir fra Chanel). Må fjernes i kveld
  • tenker jeg at jeg skal gå meg en tur i lunsjpausen min
  • er det uvanlig mye støy i det åpne kontorlandskapet. Eller kanskje det bare føles slik?
  • har jeg skikkelig lyst på fiken, av alle ting!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Fikener er virkelig vakre når de er oppskåret som denne. Mye støy i mitt kontorlandskap også. God bedring med hodepinen. Vh Astrid

Anaruh sa...

Takk Astrid!
heldigvis hjalp det med to paracet, en tur i lunsjen og en kopp kaffe.