fredag 4. november 2016

10 planer for en helg uten planer

Uansett hva jeg finner på, så skal jeg i alle fall tenne masse lys! Og huske å rette opp det til høyre ...

Denne helgen er kalenderen helt tom, og det kjennes så himla fantastisk! Jeg har heller ikke tenkt å legge noen skikkelige planer, så overskriften lyver nok litt, men skitt au. For selv om jeg ikke har planer og avtaler, har jeg masse fint ting jeg kan fylle tiden med, og de 10 under er bare noen få forslag:

støpe lys
♥ bake tekjeks. Karamellcookiene jeg bakte tidligere i uka er spist opp allerede *ups*
♥ lytte til klassisk musikk og stikke. Allehelgenshelgen innbyr til rolige aktiviteter
♥ bake scones til frokost
♥ lese bok foran peisen
♥ slenge meg på sofaen i kjellerstua, og se på tv. Skal i alle fall se Skam, Nobel og ferdig Star Wars
♥ lage finn - og facebookannonser for ting vi skal gi bort
♥ finne fram tegnesaker. Liker godt å tegne, men gjør det sjelden
♥ leke i snøen sammen med barna, og kanskje lage en snølykt, hvis det går an?

Snøen har såvidt begynt å falle her, og jeg hører Rachmaninovs pianokonserter. Til frokosten drakk jeg russian morning fra Kusmi, og til middag skal vi ha Biff Stroganoff, og leppene mine er farget knall røde. Dette er en russisk dag. Хороших выходных!

Ingen kommentarer: