mandag 21. november 2016

10 ting å gjøre i uke 47

Jeg har gledet meg til svibelkjøp i mange, mange uker, og i går investerte jeg stort!

Da jeg begynte på denne lista før helgen (liker å vite hva jeg går til når mandagen kommer), dreide den seg nesten en utelukkende om adventsforberedelser. Men så begynte det å tikke inn litt andre avtaler og ting som må gjøres noe med . Jeg fikk gjort unna litt ting i går, etter at vi kom hjem fra Lysebu, mens andre ting venter på meg denne uka. En liten stund var jeg litt skuffet, for jeg hadde gledet meg til å tyvstarte litt på adventsstemningen, men nå innser jeg at det er like greit at det ble som det ble. I stedet for å tenke advent, skal jeg heller tenke "siste hele uke i november", og

¤ kjøpe og pakke inn to bursdagsgaver - check
¤ få besøk av naboer - check
¤ bake kake til en årsfest - check. Dvs, mannen gjorde det
¤ gå en tur i lunsjpausen - check
¤ isbade sammen med kollega - utsatt
¤ drikke ettermiddagste, og bytte kalender med ei som er like glad i te og bøker som meg - utsatt
¤ skifte på sengene - check
¤ se datter opptre i talentforestilling på SFO - check
¤ hente bøker og filmer på biblioteket - check
¤ begynne å se de nye Gilmore Girls-episodene på Netflix - check

Ingen kommentarer: