torsdag 17. november 2016

10 ting å pakke til en romantisk kjæresteweekend

Blomstene skal ikke pakkes, men er den del av hotellpakken; instant luksus!

Denne helgen reiser jeg bort med kjæresten min. Vi skal gå turer, sove lenge, varme oss i hotellets spa-avdeling, drikke kakao i peisestua, lese på senga, spise lange frokoster og bare være oss to. I weekendbagen skal jeg pakke disse 10 tingene: 
  1. turtøy, fjellsko, votter, buff og lue
  2. ski, staver, skisko og skismøring
  3. varm genser, raggsokker og en myk bukse til avslapping
  4. kjole, strømper og pene sko til middagene
  5. nattøy, undertøy og klesskift
  6. medisiner, toalettsaker, sminke, hampvott og ansiktsmaske
  7. badetøy
  8. bok, mobil og lader
  9. vannkoker (evt sjekke om det allerede finnes på rommet), termos, te og Real turmat 
  10. tursekk, og muligens noen kubber ved og fyrstikker, sånn at vi kan lage bål
Planen er å dra fra jobb etter lunsj i morgen, slik at vi kan sjekke inn på rommet og gå en tur enten på bena eller på ski før middag i morgen kveld. På lørdag blir det langtur, og etter turen er det sikkert deilig med spa. Vi tar ting litt som de kommer, det viktigste er å være sammen, hvile, trekke frisk luft og samle energi. Dette gleder jeg meg veldig til!

Ingen kommentarer: