onsdag 14. desember 2016

10 bøker jeg har lyst til å lese i jula

Endelig har jeg fått satt opp en juleleseliste for bloggen! Og med jula mener jeg fra nå av til en gang langt uti januar. I alle fall til juletreet er tatt ut, røde putetrekk er byttet ut med noe lysere, og jeg har vært på jobb i noen uker.

Riktignok har jeg hatt bokstabler stående over hele huset i flere uker nå, og jeg har begynt og fullført et par av bøkene allerede, men heldigvis er det mange igjen. Her er 10 bøker jeg vil lese i jula (og forhåpentligvis rekker jeg flere enn "bare" disse):
  1. Auggie Wren's Christmas story av Paul Auster
  2. The cement garden av Ian McEwan
  3. Mansfield Park av Jane Austen
  4. Outline av Rachel Cusk
  5. Brooklyn av Colm Tóibín
  6. Prozac nation av Elizabeth Wurtzel
  7. The sound of the mountain av Yasunari Kawabata
  8. Månen over porten av Per Petterson
  9. Brick Lane av Monica Ali
  10. Menn som ingen treng av Frode Grytten

2 kommentarer:

Chassi sa...

Brick lane er fin! :)

Ikke for å stalke deg, og jeg lover å ikke plage mer enn for å sende en mail med et spørsmål i, men har du en epostadresse jeg kan nå deg på?

Anaruh sa...

Hei Chassi, hvis du bestemmer deg for å stalke likevel - kan du være så snill å bruke beige trenchcoat, hatt, mørke briller og løsbart da?

Klart du kan få mailadresse; jeg har bare ikke lagt den ut her for å unngå masse spam fra sånne automailkontoer: anaruh @ gmail . com.