mandag 5. desember 2016

10 ting å gjøre i uke 49

Denne uken hadde jeg tenkt å være så sjukt flink! Jeg stod opp, lagde frokost til barna, tok en dusj og gjorde alt riktig. Men da jeg ankom jobb innså jeg at jeg hadde glemt viktige ting, jeg fikk ikke til å ringe inn til et møte og mailboksen var full av beskjeder om at den ene og den andre ikke kom på kontoret i dag. Da ble det bare litt mye, og jeg bestemte meg for å gjøre vendereis, og sette meg på hjemmekontoret i stedet. I tillegg har jeg fremdeles en lei hoste, så jeg tror dette var riktig valg.

Nå har jeg fått unna en del hastesaker og fått svart på noen mailer, så nå kan jeg begynne å senke skuldrene litt. Jeg tar meg herved en liten pause (noe dere ikke merker noe til, men jeg sier det likevel) for å koke tevann, spise litt lunsj og strekke litt på kroppen, og så skal jeg sette meg ned og lage listen over 10 ting jeg skal gjøre denne uken:
  1. spise pizza med en venninne - check
  2. hente bøker på biblioteket - check
  3. begynne på julebaksten - check
  4. arrangere juleavslutning for andreklasse - check
  5. legge inn lydbøker til iTunes - fail
  6. lese ut en bok - check
  7. feire mannens bursdag - check
  8. fikse de siste julegavene - fail
  9. oppdatere leselistene mine - check
  10. kjøpe frimerker, sånn at jeg kan sende ut julekortene - check
I tillegg håper jeg at det blir tid til en frokost a la dette

Ingen kommentarer: