mandag 12. desember 2016

10 ting å gjøre i uke 50

Goood mandag! Ute skinner sola, jeg har irish breakfast i tekoppen, og denne uka har begynt på best mulig måte: uthvilt, god frokost og ny bok (Mio, min Mio) på vei til jobben. Vi er allerede halvveis i adventstiden, og det betyr at denne uken skal brukes nesten utelukkende på juleforberedelser. Her er 10 planer for uke 50:

# få ut de siste julekortene - check
# lage kokosboller. Mamma og pappa kommer på besøk til helgen, og da kan hun hjelpe meg med sjokoladetrekket - check
# gå på årets siste juleavslutning - check
# bake kakemenn og tyske skiver - check
# bake kokosmakroner og brune pinner - check
# fikse de siste julegavene (til mamma, pappa og eldste nevøen vår) - check
# kjøre jenter til bursdagsselskap - check
# være frisør for mannen - fail
# legge ut en annonse på finn.no - check
# oppdatere leselister, og få blogget om bøkene jeg har tenkt å lese i jula - check

Forresten har jeg allerede begynt på julebøkene; i helgen leste jeg Professor Andersens natt av Dag Solstad, og den seiler opp som en av favorittene, sammen med T. Singer.

Natt til 1. juledag skjer noe som får professor Andersen til å gå helt i spinn, stakkar 

Ingen kommentarer: