tirsdag 27. desember 2016

10 ting å gjøre i uke 52

Litt sent, men dagene går litt i krøll i ferien. Her er 10 ting jeg vil gjøre denne uken:
  1. hente bøker på biblioteket - check
  2. legge inn (barne)lydbøker i iTunes - check. Men har fremdeles mange igjen
  3. bli kvitt denne møkkaforkjølelsen - fail
  4. spise julematrester, slik at kjøleskapet ikke popper opp av seg selv lenger - check
  5. gå så mange turer som mulig i dagslys - check
  6. lese ut Mansfield Park - fail
  7. planlegge nyttårsfeiringen - check
  8. skrive noen årsoppsummeringslister for 2016 - check
  9. ta et karbad - check
  10. spise julekaker - check
Men enn så lenge blir jeg sittende her ved spisebordet og surfe litt rundt. Nesa er potte tett, men renner likevel, bihulene banker, hodet henger ikke helt med, og det føles som en kraftanstrengelse å åpne øynene helt. Synes fryktelig synd på meg selv, for det var jo ikke slik romjula skulle bli ...!

4 kommentarer:

Matognatur sa...

God jul fra meg midt i matfatet (for å si det sånn haha) .
Biblioteket for meg i morgen og da skal jeg låne bøker om Maigret og kose meg med de. Jeg likte serien på NRK så veldig godt med Rowan Atkinson i hovedrollen at dette må jeg lese.
Spennende! :)

God bedring av møkkaforkjølelsen også !!!

Anaruh sa...

Takk for det <3
Håper du koser deg videre med både matfatet og Maigret :)

Frida sa...

Riktig god bedring!

Anaruh sa...

Tusen takk Frida. Jeg tror det kommer seg nå. Satser på å være frisk til jeg må tilbake på jobb neste uke - haha!