søndag 4. desember 2016

10 ting jeg ønsker meg til jul

Nå er det absolutt på tide å begynne å tenke på julegaver; både de man skal gi, og hva man skal si når familie og venner spør hva jeg ønsker meg. Her er 10 ting jeg har tenkt å svare på akkurat det spørsmålet:
  1. sleepy bodylotion fra Lush
  2. gavekort hos Mester Grønn, til å kjøpe tulipaner for, når februar kommer
  3. lilla Fabelte (kirsebær/appelsin og eple/hylleblomst)
  4. boken Moon Palace av Paul Auster. På engelsk. Det er viktig!
  5. skin food fra Weleda
  6. badebomber fra Lush: Twilight, Frozen og Lord of Misrule
  7. to sengesett i lin: Olava fra Høie, til ekstra lang dyne
  8. Oslolampe (Northern Lighting Oslo Wood, med sort base og enten sort eller beige skjerm)
  9. gavekort på SPA og massasje hos Artesia 
  10. duftlys fra Diptyque: Pomander

Den observante leser vil nok legge merke til at flere av ønskene går igjen fra i fjor, i alle fall variasjon over tema. Det meste av det jeg ønsker meg er forbruksvarer, og jeg ønsker meg ting som gjør mørketiden mer komfortabel, velduftende, velsmakende og koselig. Hva ønsker du deg til jul i år?

2 kommentarer:

Sylvia sa...

Jeg ønsker tid til å møte deg. Ha en fin uke, min beste!

Anaruh sa...

Og jeg med deg!