torsdag 29. desember 2016

10 ting som er sjukt irriterende

- smattelyder
- at iPhone går tom for batteri raskere enn alt annet her i verden
- når duft og smak ikke korrelerer
- lønnsforskjeller mellom kvinner og menn
- folk uten snev av selvinnsikt
- slaps. Og hålke. Kan det ikke bare være fint snøføre, liksom?
- når den du henger med er mer opptatt av mobilen sin enn deg
- askebeger som er plassert rett ved inngangen til offentlig bygg
- dataprogrammer som henger seg akkurat når du måååå bruke de
- personer som alltid må klage over noe

Ja, jeg vet at jeg oppfyller kravet i punkt 10 nå. Men i alle fall skal ingen kunne ta meg på punkt 5! For n'te dag på rad har jeg tett nese, liten tålmodighet og over snittet klengende barn. Tror kanskje at jeg er smittet av brakkesyken også. På tide med en liten tur ut i solskinnet, før dagslyset forsvinner helt

Fra en solskinnstur for noen dager siden

Ingen kommentarer: