fredag 2. desember 2016

10 veldig gode advents- og juleteer

Denne dagen har jeg lengtet etter! Det er jo noen uker siden jeg lagde tekalenderen min, og siden den gang har alle advents og juleteene stått i skapet og fristet. Jeg begynte ballet med Cachemire i går, for da fylte jeg boksen med en ny pakke rett fra butikken, og resten kommer nå på rekke og rad:
  1. Cachemire fra Le Palais des Thés
  2. Tsarevna fra Kusmi
  3. Adventste fra Solberg og Hansen
  4. Vive les Fêtes fra La Palais des Thés
  5. Julete fra Solberg og Hansen
  6. Thé des Amants fra Le Palais des Thés
  7. Grønn skomakerte fra Te og kaffehuset i Dronningensgate, Trondheim
  8. Sweet memories fra Herbatica
  9. Sugar plum spice fra Celestial Seasonings
  10.  Thé vert No25 fra Le palais des Thés
Tea and biscuits - en evig vinner. I år har jeg til og med kjeks med julemotiv, kjøpt på Harrod's i oktober

4 kommentarer:

Chassi sa...

Kult! noen nye og noen gamle - fin liste. Morsomt at alle er sånn på den grønne skomakerteen fra Trondheim. Jeg fikk den tilsendt i posten selv, av Astrid som bor der. (I tilfelle du vet hvem det er) Veldig god, men kusmi og palais (og mariage freres) er enda litt bedre

God helg!

Anaruh sa...

Første gang jeg kjøpte Grønn skomakerte, var det på grunn av det koselige navnet :D Skulle egentlig ha noe annet, men måtte bare prøve denne, og etter det var jeg solgt. Mine favoritter i juletesjangeren er vel denne, cachemire fra Le Palais og juleteen til Stockfleths. Jeg har ikke smakt noen julete fra Mariage Freres (ennå)

neverendingcircles sa...

Jeg fikk en stor boks "Tsarevna" av kjæresten i gave, og den synes jeg er veldig god!

Anaruh sa...

Neverendingcircles: og så er boksen så fin også :D