torsdag 29. desember 2016

Årets 10 beste kjøp

Seilbåten vår - årets defintivt beste kjøp!

Jeg skal ikke skryte på meg å være en anti-shopper, for jeg liker å kjøpe meg nye ting innimellom. Og selv om jeg aller helst kjøper blomster, bøker, te og gode matvarer, har dette året også bragt med seg noen andre kjøp som jeg har vært svært fornøyd med:

  • Seilbåten! Ingen over, ingen ved siden av. Vi snakker jevnlig om hvor mye vi gleder oss til ny sesong. Roen jeg finner ombord er helt fantastisk
  • Mini Natasha fra Marc by Marc Jacobs. Den perfekte crossovervesken, og den har til og med plass til en bok, hvis man tar med seg en litt tynn pocketbok
  • Mokkakannen fra Bialetti. Har drukket mange gode kopper kaffe i år. Tror forresten jeg har spart inn pengene på å la være å kjøpe kaffe i papp andre steder ...
  • Pickelsgran til Lett Høghalsagenser. Grunnet den varme høsten har jeg ikke fått brukt genseren så mye, men jeg elsker den, og kommer til å slite den i filler før jeg gir meg
  • Sommerens Birkenstocksandaler, som jeg kjøpte i Berlin (på tysk!) i slutten av februar
  • De nye hagemøblene. Har tilbragt timevis med bok på terrassen i år, både dag og natt
  • Vannflasken fra Bkr, som jeg har på jobben. En god flaske gjør at jeg drikker masse deilig vann i løpet av en dag. Merker godt de dagene jeg glemmer å fylle den
  • En florlett oversize-skjorte fra Zara med hvite og lyseblå striper. Det perfekte sommerplagget
  • Kjærestehelgen på Lysebu. Riktignok er ikke dette en ting, og det var faktisk ikke jeg som betalte heller, men den helgen var så fin, at den bare må med på lista
  • Fuglemateren. Har tilbragt masse tid ved vinduet for å se på alle de søte små som kommer for å snappe til seg et frø og to, før de flyr og gjemmer seg mellom epletreets tette grener

Strandfavoritter. 
Sandaler og skjorte kjøpt i år, vesken for et par år siden, og boken tilhører biblioteket

Ingen kommentarer: