lørdag 31. desember 2016

Mer eller mindre - 10 tanker om hva jeg skal gjøre i 2017

Fra en skitur i Lommedalen på bursdagen min i januar

- jeg skal tilbringe mer tid ute i frisk luft
- jeg skal bruke mindre penger. Dog ikke på opplevelser, bøker, blomster og veldedighet
- jeg skal høre vakker musikk oftere
- jeg skal lære meg flere håndarbeid. Hekling står for tur
- jeg skal bruke mindre tid på mobilen
- jeg skal finne på flere hyggelige ting sammen med mann og barn
- jeg skal seile mer
- jeg skal se venninnene mine oftere
- jeg skal ta i bruk de tingene jeg har, og kvitte meg med det jeg ikke kommer til å ha nytte av
- jeg skal bevege mer på kroppen. Gå lange turer og gjøre tøyeøvelser og yoga

Så gjelder det bare å komme opp med en konkret slagplan til hvordan jeg skal få gjennomført dette ...

Ingen kommentarer: