tirsdag 17. januar 2017

10 favoritter

Grønne planter inne, og et snev av snø og vinter ute er også to favoritter

  • Mine følgere på blogg og på Instagram. Jeg er dypt, dypt rørt over alle fine kommentarer 
  • The rituals of Dao, en supergod håndkrem fra Rituals. Bursdagsgave fra ei jeg er veldig glad i
  • Peaches en regalia av Frank Zappa. Nynner på denne mer eller mindre konstant
  • Vinterparfymen min: Neroli fra Yves Rocher
  • Janis Ians album In between the lines
  • Min datters måte å legge fram en sak på. Hun er bare 7,5, men kunne allerede gjort en glimrende jobb som skrankeadvokat
  • Mango. Rema har hatt mangoer til 10 kroner stykket, og de er såååå gode
  • Ekteskapet vårt. I dag er min kjære og jeg halvveis til sølvbryllup! 
  • Hjemmelaget granola
  • At roen, gleden, motivasjonen og effektiviteten på jobb har kommet tilbake

4 kommentarer:

Matognatur sa...

Mango er godt. Har du prøvd å lage mango lassi? det er kjempegodt!!!
Synes den Mummi koppen din er kjempefin forresten :)
Det var bare det jeg ville si, ha en superfin uke.

Anaruh sa...

Hei og god uke til deg også!
ja, har prøvd mango lassi (i India faktisk), men synes frisk mango er eeeenda bedre. Mango, appelsiner, Amalfisitroner og kiwi er veldig gode akkurat nå. Fint med litt påfyll av vitaminer

Anonym sa...

Gratulerer med kobberbryllupsdagen!
Håper du fortsetter med bloggen din, den er til stor glede og inspirasjon. <3
E

Anaruh sa...

Takk E! Så dagen hadde faktisk et navn - det visste jeg ikke. Sjekket bryllupsdager på Wikipedia nå, og så at det bare er å glede seg til 17, 5 år: fleskebryllup :D :D :D

Jeg har ikke tenkt helt ferdig ennå, men tror jeg lander på at bloggen gir veldig mye glede. Jeg tror ikke jeg hadde begynt å skrive dagbok igjen, så uten bloggen ville dagene ikke vært like lette å skille fra hverandre sånn i ettertid. For meg ligger det mye mellom linjene når jeg lager en liste over f. eks 10 x dagens, og sammen med et bilde utgjør dette en slags minnebok for meg.