fredag 20. januar 2017

10 fine ting i dag

Dagens hjemmekontor

Fredag, hjemmekontor og mange fine ting venter på meg i dag:

- en rosa soloppgang utenfor akkurat nå
- ferdigstillelse av en årsrapport
- mange kopper Pai mu tan (hvit te)
- planer om å lage limonade i lunsjpausen min
- en lang dusj med kroppsskubb og hudkrem etterpå
- avspasering de to siste timene av arbeidsuka
- biblioteksbesøk
- en times massasje etter jobb
- å begynne på ny bok
- sashimi og genmaicha til kvelden. Kanskje dagens bok blir en av de fra Japan-bokboksen?

Jeg har allerede drukket dagens første kopp med te, tatt dagens yogaøkt med Adriene, og spist ristet brød med ridderost til frokost. Mens jeg venter på at jobb-pcen skal skjønne at det er jeg som er sjefen, trekker jeg en kanne av nevnte hvite te, og blogger dette innlegget. Ha en fin fredag da, dere!

2 kommentarer:

Eirin sa...

Det hørtes ut som en fin fredag! Jeg skal jobbe litt på lab, se på ny pc siden min 8 år gamle elskling endelig tok kvelden, måke snø, gå på ski og lage lasagne. Tror det blir en fin, men rolig helg. Planen er å starte på ny bok (nei og atter nei) og fortsette på Rebecca (som jeg liker veldig godt så langt, gleder meg til å fortsette).

Anaruh sa...

Høres ut som min type favoritthelg: gjøre unna litt ting som må fikses, og deretter å slappe av, lese, være ute og spise god mat. God helg!