fredag 6. januar 2017

10 fine ting på en glamorøs fredag



Jeg har tatt til meg Glamourbibliotekarens nyttårsforsett om å rapportere om fine ting hver fredag. dagens innsats på den fronten er gjort, og jeg begynner å kjenne at helgefølelsen er her. Årets første fredag er fylt med disse 10 tingene:

- nyskrubbet ansiktshud
- synet av et klesskap med 100% orden og 70% mindre klær enn i går
- nylakkede negler: Essie ballet slippers
- myk ull og kasjmir
- et emaljesmykke jeg fikk til dåpen. Må brukes myyyye mer, ser jeg
- duften av svibler i stua i dag tidlig. Luksus, når man har hatt tett nese i ukesvis!
- varmende suppe til lunsj
- planer om å rydde bort jula i ettermiddag
- planer om film og mocktail til kvelden
- og nå straks: å gå litt tidlig fra jobb for å kjøpe blomster til helgen

Forresten - da jeg dro til jobb i dag var det klart og sola lurte i et fjerne. Nå kan det se ut som om det har skyet over, og det ligger et lite løfte om snø i lufta. Håper, håper, håper!

Ingen kommentarer: