mandag 23. januar 2017

10 forslag til fine ting man kan gjøre en mandagskveld

Hvis man lurer på hva man skal fylle denne mandagsettermiddagen med, kan jeg jo komme med følgende 10 tips til dere - jeg tror jeg går for nummer fem, og deretter punkt 10:

- lag koppkake
- dra i svømmehallen. Og finn tid til å sitte i badstuen etterpå
- gå på ski. hvis det er mulig å oppdrive snø
- ring en venninne og spør om hun vil være meg å gå en tur
- rydd i et klesskap
- finn fram en bunke gamle blader (jeg har tatt vare på alle mine Elle DK) og les hele kvelen
- ta et fotbad, stell føttene og legg et lag rosa lakk
- begynne og planlegge sommerferien
- lage popcorn, se en film, og late som om det er fredag
- lese bok og drikke te; en evig vinner

Jeg savner skikkelig skiføre i umiddelbar nærhet

2 kommentarer:

Siri sa...

Jeg har også blogget om vinterkvelder. Litt mindre å finne på her (savner en ordentlig svømmehall i nærheten), men ellers er livet i skogen veldig fint, det også. :-)

Og ideen med å finne fram gamle blader tror jeg at jeg skal kopiere!

Anaruh sa...

når jeg er aller mest sliten, drømmer jeg om å bo i en hytte i skogen, uten tv og internett. Bare meg og familien, bøker, te og naturen. Men vi hadde sikkert irritert vettet av hverandre haha