mandag 9. januar 2017

10 ting å gjøre i uke 2

Jeg starter opp denne fine uken med å fylle år - hipp hurra for meg! Jeg ble "vekket" med bursdagssang og kake med lys, min kjære skal ta meg med ut for å kjøpe gave etter lunsj, kolleger har komet med masse klemmer, gave og franske makroner og alt er bare sus og dus. Resten av denne bursdagsuken skal jeg gjøre i alle fall disse 10 tingene.

# feire bursdagen min på restaurant - check
# være vakt på åpen kveld på skolen. Evt overtale mannen til å gjøre det ...  - check
# treffe to venninner og spise pizza på Olivia - check
# lese ut The cement garden av Ian McEwan - check
# skifte på sengene - check
# kjøpe tulipaner på tulipanens dag - check
# bytte en julegave - check
# rydde i teskapet - check
# se Meryl Streeps Gloden globetale. Ryktene går om at den var helt fantastisk! - check
# sjekke ut hvilke filmer som går på kino nå - check

Alt klart til fika

7 kommentarer:

Hermia Says sa...

Grattis till dig! <3

Anonym sa...

Gratulerer så mye med dagen!!

teabooks sa...

Gratulerer så mye med dagen! :)

Anonym sa...

Gratulerer med dagen! :-)
Wibecke

Anaruh sa...

Tusen takk, snille dere!

Anonym sa...

Forsinket, men likevel: Gratulerer med dagen! Håper du hadde en fin dag. :-)
E

Anaruh sa...

Tusen takk for det, E :)