mandag 16. januar 2017

10 ting å gjøre i uke 3

Blåmandag på den gode måten

God mandag, alle sammen! Jeg startet uka på beste vis, med et antrekk jeg føler meg skikkelig fin i, hjemmelaget granola med yoghurt og friske blåbær til frokost - forøvrig inntatt i total stillhet og med en diger bukett rosa tulipaner ved min side. Nå er det allerede på tide med lunsj, dagens møter er gjennomført, og resten av dagen skal jeg jobbe i flytsonen mens jeg hører på fin musikk

¤ sende tilbake et par sko til Zalando. Må byttes i en større størrelse - check
¤ lage limonade - check
¤ gjøre yoga with Adriene - check
¤ lage grove vafler til barnas matpakker - nix. Kanskje i uke 4?
¤ lese ut Outline - check
¤ legge inn minst to lydbøker i iTunes - nix. det ble bare en
¤ rydde i kjøkkenskuffene - check
¤ dra på et styremøte - check
¤ gå minst en lang tur med lydbok på øret - nix. men gikk turer uten lydbok, da
¤ bruke gavekortet på helkroppsmassasje som jeg fikk til jul av min elskede - check

Rosa tulipaner er kanskje de fineste. Sammen med de hvite og gule og ....

2 kommentarer:

Eirin sa...

Min mandag var også ganske fin i går :) Etter tips fra ei venninne fikk jeg kjøpt meg et etasjefat på Finn som jeg har hatt lyst på i noen år. Så da var det ekstra deilig å kle på meg masse tøy og rusle ut i liten kuling+snø for å hente det. Resten av kvelden brukte jeg til å lese (Rebecca i enslagsbokklubb og Vær snill med dyrene). Gjør du Yoga with Adriene hver dag? Jeg tar noen av og til når jeg føler for det, men hadde vært spennende å prøvd en hver dag egentlig.

Anaruh sa...

Hei Eirin,

hehe - i går gjorde jeg dag 2 på dag 2, så det er nok litt tidlig å si om jeg "gjør det hver dag". Har planer om å gjøre dag 3 i dag, men i morgen tror jeg at jeg må utsette dag 4 til torsdag.

Rebecca er så bra! Håper du liker den. Jeg har Vær snill med dyrene liggende, mulig det blir den etter jeg er ferdig med Outline, men er litt usikker på om jeg heller vil ta en klassiker først.