fredag 13. januar 2017

10 ting jeg har lyst til å gjøre i helgen

Hei fredagen! Deg har jeg lengtet etter helt siden mandag morgen. Som nevnt har denne uken vært litt mer sirup enn forrige, og med tidlige møter de fleste morgener og en runde med avlusing av laaaaaangt jentehår i går tidlig, er denne dagen svært så velkommen!

Nå er dagens møter ferdige, jeg skal jobbe noen timer til, og så er det helg! Mine planer er ca disse: 
  1. hente en pakke på posten
  2. kjøpe en arecapalme til kjellerstua. Ønsker meg følelsen av Norlis antikvariat 
  3. rydde i te-skapet. Juleteene skal ut, vinterteene inn. Gleder meg spesielt til en hvit fra S&H
  4. bake bananbrød. Har noen godt voksne bananer liggende til formålet
  5. skifte på sengene. Til kvelden skal jeg ta et bad, og legge meg i knirkende sengetøy
  6. ha hjemmespa med ansiktsmaske, hårkur og lakking av negler
  7. lage granola. Vi kjøpte store havregryn ved en feil, og de må brukes
  8. rydde i barnas klesskap. Tror de trenger en mild versjon av min garderobedetox 
  9. lage lørdagspizza
  10. gå en tur i dagslys, med krig og fred på øret. Er snart halvveis. For en bok!
Norlis antikvariat i Universitetsgata

Ingen kommentarer: