tirsdag 10. januar 2017

10 ting jeg har lyst til å lage, bake og smake

Mulig jeg bare er litt sulten, eller at det grå og våte været øker behovet for comfort food, men akkurat nå klarer jeg ikke å tenke på annet enn mat. Jeg sitter og prøver å skrive en presentasjon før et møte i morgen tidlig, men det går tregt som fy. Som et siste desperat tiltak har jeg derfor laget denne listen over gode ting jeg har lyst til å lage, og lovet meg selv at jeg skal lage i alle fall noe fra listen i ettermiddag når jeg blir ferdig med jobben (og hvis jeg fremdeles har lyst):

  • Indisk linsesuppe
  • Kyllingsalat til lunsjmatpakka
  • Steinalderbrød
  • Granola
  • Kornmoknekkebrød. Veldig gode, i følge en venninne
  • Synnes bananbrød
  • Fruktsalat
  • Underbara Claras hallonkaka i långpanna
  • Fransk løksuppe
  • Svigermors konfektkake

Bananbrød anno mai 2015

2 kommentarer:

Frida sa...

Her var det mye godt å velge mellom! Bananbrød er så godt go saftig!

Anaruh sa...

Enig Frida :)
Men i dag ble det bare linsesuppe; etter middag ble jeg kjempesløv, og satte meg heller til å lese ut boka mi i stedet. Kanskje i morgen? Evt etter at eg har spist opp krydderkakerestene, hehe