onsdag 11. januar 2017

10 ting som er fint denne uken

I motsetning til forrige uke - og bursdagsuke til tross; denne uken sliter jeg med å komme meg opp om morgenen, jeg er sliten på jobb, motivasjonen har dalt litt, og jeg vil helst bare gjøre koselige ting. Eller spise. Eller begge deler. Jeg prøver derfor å få opp piffen ved å lage en liste over fine ting:
  • den nye gamle globusen som nå står og venter på å få byttet kontakt
  • veldig god, hjemmelaget kyllingsalat til lunsj i dag
  • planer om å treffe to venninner i morgen
  • å begynne på ny bok. Outline av Rachel Cusk 
  • en tur innom biblioteket på vei hjem fra jobb
  • å åpne det ryddige klesskapet mitt
  • ny vinterjakke
  • at jeg har satt av tid til en rolig morgen på fredag
  • lakrissjokoladekuler fra Johan Bülow. Tenk at jeg en gang synes disse var vonde!
  • den buketten med tulipaner jeg skal kjøpe på fredag; jeg gleder meg såååå

Ingen kommentarer: