tirsdag 21. februar 2017

10 gode ting i dag

  • å sove til man våkner av seg selv. Er så takknemlig for fleksitid på jobben!
  • duften av nykvernet kaffe i det jeg gikk forbi en kafé på vei til jobb
  • solskinn. Alltid solskinn. særlig når det har vært mange dager med tåke
  • lyden av snø som smelter
  • og lyden av fuglesang
  • tanken på at det egentlig er en slags fredag for meg i dag, siden jeg tar ferie fra i morgen
  • knall rød leppestift (Mac brave red), stripegenser og en messybun i håret
  • å lese Ida Elisabeth på toget til jobb. Den boken er virkelig fantastisk! 
  • myke. myke hender, signert Rituals the ritual of dao-håndkremen min
  • svart sitronte fra Lipton. Smaker sol og vår og påske i fjellet

Sitronte (den gang fra Twinings) og KK på terrassen, mars 2012

3 kommentarer:

Eirin sa...

Her var det lyden av snø som faller som var fint ;) Klar for snømåking og skigåing i dagene framover (foretrekker den sistnevnte da...) Ellers så var det fint at jeg fikk gratis pizza til middag (luksus når man er student) og at jeg kjøpte to forundringsposer fra toogoodtogo.

Anaruh sa...

Veldig fine ting, Eirin. Nå i kveld er de fine tingene bok i sofaen, fruktsalat og tidligere at jeg fikk masse, masse kos av niåringen min <3

Eli Kristin Magnussen sa...

Så tidig blogg. Jeg liker lister. Nyttig og inspirerende lister å finne her. Takk :))