søndag 12. februar 2017

10 helgegleder

Hortensiaen som var rosa begynner å bli blå. Passer meg egentlig perfekt, siden jeg er på vei fra den rosa vinterperioden og over til blå perleblomster, lyseblå tekstiler og generelt mer vårlige inntrykk

- å lese ut en hel bok på en kveld: A man without a country av Kurt Vonnegut. For en bok!
- ta med familien på Vaiana på kino
- morsdag på senga, med smykker, tulipaner og rørende kort. Tenk, jeg er verdens beste mamma!
- solskinn inn stuevinduene
- kakebaking mens man hører på Miles Davis' Nefertiti-album
- Aristokattene på dvd sammen med snuppa mi, mens gutta var ut på skitur
- duften av Rose of no man's land fra Byredo
- en mann som lager lasagne, som er noe av det beste jeg vet!
- karamellpuddingkoking
- burgerlunsj i Oslo sammen med crew'et mitt

Nå skal jeg trekke en kanne te, spise siste rest av et bananbrød, og begynne på en ny bok. God søndag!

Ingen kommentarer: