torsdag 2. februar 2017

10 kjappe på en torsdags formiddag


* litt mye trafikk på vei til jobb, med påfølgende kort tid for å rekke
* solbærte fra Lipton. Ikke en favoritt, men grei nok
* fundering på hvordan gratulere en person med et (juridisk) kjønnsskifte
* litt forvirring rundt hvilke jobboppgaver som tilfaller meg fremover
* melding om at bokpakke (med nyeste Auster-boka) kan hentes på posten
* tanker rundt miljøfotavtrykk
* spise matpakken allerede nå; litt for lenge siden frokost
* dårlig samvittighet for alt jeg ikke rekker (ok, kanskje jeg burde jobbe i stedet for å blogge?)
* grått og vått utenfor kontorvinduet
* lurer på om jeg skal stikke innom en blomsterbutikk på vei hjem. Trenger farger!

Medlemstilbud hos Mester Grønn. Kanskje det blir denne?

2 kommentarer:

Eirin sa...

Noen kjappe om min dag: Måkte snø klokken 07, tok på meg knallgul genser og sminket meg, fjernet sminken klokken 15 fordi jeg var så trøtt og følte for å være helt "ren", tok på meg joggebukse fordi jeg skal sitte igjen for å jobbe litt ekstra, har med chili con carne til restemiddag, har begynt å høre på ny pod-Under Huden, leser 2 bøker og 2 novellesamlinger (Rebecca, Husfrue, Menn som ingen treng, Eg vil at nokon skal vente på meg).

Anaruh sa...

Mmm, chili con carne! Det må jeg sette opp på neste middagslisterunde