fredag 3. februar 2017

10 planer for min helg uten planer

Helger uten planer er de beste! Dvs, en avtale har jeg; i kveld skal jeg ut og spise sammen med mødrene til barna i Signes klasse. Det blir sikkert veldig hyggelig, men jeg håper at det ikke blir altfor sent, for etter denne uka trenger jeg å sove og roe helt ned.

Hovedplanen for helgen er å begynne på ny bok, og lese så mye jeg bare gidder. Og være ute; med snøen som falt i går og i natt, ble det helt fantastisk lyst og rent ute. I tillegg har jeg et par andre ting jeg også kunne tenke meg å gjøre hvis det passer seg sånn: 
  1. se There will be blood
  2. sjekke om Netflix har Mad Men og Aristokattene. Hvis ikke: finne de på annet vis
  3. begynne på ny bok
  4. planlegge kinodate med mannen
  5. lese Harry Potter for Jakob
  6. bake en kake
  7. gjøre yoga. En uke siden sist. Minst!
  8. gå en lang tur med lydbok på øret
  9. begynne på en raggsokk
  10. sove akkurat så mye som jeg vil
I tillegg burde jeg rydde bort eskene med julepynt, som fremdeles står i en krok på soverommet vårt. Tar sikkert bare et par minutter, men å utsette det tar null ...

Snø i hagen, blomstrende orkide inne, og "dagslys" klokka 08.05 i dag tidlig

2 kommentarer:

Abelone sa...

Lo høyt av avslutningen din "Tar sikkert bare et par minutter, men å utsette det tar null ..." så sant som det er sagt! Utsetter ofte jeg også, og når jeg først gjør det blir jeg overrasket over hvor fort gjort det var.

Anaruh sa...

;) ikke sant. Men har ikke fått gjort noe med saken ennå, da. Neste helg, kanskje?