mandag 27. februar 2017

10 ting å gjøre i uke 9


God mandag! Denne første jobbdagen etter vinterferien ble startet med en pære- og bringebærsmoothie, samkjøring til jobb og nå: en kopp appelsinte fra Garant, kjøpt i Stockholm i september. Etterhvert blir det noen møter, noen ærender i lunsjpausen og ukeshandling på vei hjem fra jobb. Resten uken bringer med seg flere møter på kveldstid, en mann på jobbreise og barn som skal følges på trening. Innimellom slagene har jeg tenkt å prøve meg på disse 10 tingene:

# skrive reieshandleliste til min kjære som skal en tur til London - check
# se everyone says I love you
# plukke inn kvister av forsythia - check
# fylle fryseren med god matpakkebakst - check
# skrive månedsmålsliste for mars - check
# få unna de digre haugene med klesvask som ligger sortert på vaskerommet - check
# gå en ettermiddagstur - check
# sende avgårde bursdagsgaver til tantebarn på Vestlandet - check
# kjøpe en diger bukett blomster til meg selv - check
# skrive goodreads-omtaler av Stormfulle høyder og Frankenstein

2 kommentarer:

Matognatur sa...

Forsythiakvister aha... det var en ide! takk for tips, det skal jeg også jammen meg gjøre. Da har jeg kanskje blomster eller noe til helgen hvis jeg er rask og gjør det nå?

Anaruh sa...

Det kommer jo an på hvor langt de har kommet i utgangspunktet, men jeg mener å huske at etter noen døgn inne, så begynner det gule å vises.