onsdag 8. februar 2017

10 ting på dagens ønskeliste

Selv om jeg har planer om å spare litt penger fremover, er det innafor å skrive lister over ting jeg ønsker meg, synes jeg. Det er jo straks morsdag. og valentine's. Ikke at det pleier å være de helt store gavedagene hjemme hos oss, men kanskje tulipanbuketten?

I dag ønsker jeg meg disse 10 tingene, sånn i tilfelle noen har lyst til å overraske meg med en gave:
  1. Denne fine genseren fra Lindex
  2. Lakris med salt karamell fra Johan Bülow
  3. En bukett fargerike tulipaner
  4. Butterball badebombe fra Lush
  5. Enzympeeling fra Emma S
  6. Shu Uemura liquid fabric mineral texturizing spray, en favoritt til mitt hår
  7. En ny lading blodappelsinte fra Solberg og Hansen. Resten fra i fjor var mindre enn jeg trodde
  8. Guerlain Meteorites Pearls. Aller mest fordi den er så vakker i seg selv ...
  9. Lilla fabel-te
  10. Et nytt bokmerke. De har en tendens til å forsvinne

Ingen kommentarer: