tirsdag 14. februar 2017

10 ting som er fint på en Valentirsdag

Valentinsdagen er en hverdag, og ingen gaver er verken kjøpt eller gitt (eller fått ...). Men man kan være litt ekstra greie med hverandre av og til, og på en måte er litt ekstra kjærleik i kvardagen nesten bedre enn blomster og konfekt (dvs, jeg har blomster allerede, konfekt hadde jeg ikke takket nei til). Her er 10 ting som har vært litt ekstra hyggelig i dag:

- sms fra eldstemann om jeg kunne tenke meg en kopp te når jeg kom hjem fra jobb
- et koselig kort, tegnet av minstemor
- å lage middag mens mannen får ta seg en hvil på sofaen
- massasje, signert min privatmassør mens barna var på hver sin aktivitet
- å være den som går ut med søpla, sånn at den andre slipper
- en mann som kommer på vaskerommet med en nytrukken kopp Darjeeling
- langtigskokt tomatsaus til en kveldsmatpizza som står til heving as we speak
- unagjort oppvask, mens man hører på en konsert fra Oslo Konserthus på NRK klassisk
- stormfulle høyder og noen Love Hearts
- rester av helgens konfektkake; hvis vi orker dessert etter pizzaen da

You and me, baby

2 kommentarer:

Eirin sa...

Vi dro i svømmehallen :)

Anaruh sa...

Det er også veldig, veldig fint. Det har jeg også lyst til en ettermiddag