tirsdag 7. mars 2017

10 antrekk i vårgarderoben


1. Hvite jeans og en grågrønn bluse. Og vårsko!
2. Gulstripet topp med trekvart ermer og jeans. Litt uformelt til jobb, men perfekt på utekafé
3. Grågrønn jerseykjole, en favoritt gjennom flere år nå
4. Isblå, finstrikket genser sammen med en løs og lett bomullsbukse


5. Omslagskjole i salt-og-pepper, gjerne med en beige trenchcoat utenpå
6. Svarte, ankellange bukser og en omslagscardigan i beige bomull, og et arvet skjerf i halsen


7. Den søte dachs-toppen, sammen med det stripete skjørtet som passer hele året
8. Stripekjole i hvitt og marineblått. Dette var forresten dagens antrekk på jobb i dag
9. Marineblå skjortekjole og en spenne i håret, som egentlig har blitt altfor langt
10. En hvit, finstrikket kjole med belte i livet, som jeg helt hadde glemt jeg hadde

I tillegg tar jeg fram vårlige nyanser på leppestifter og neglelakk, småsko, vårparfymene mine, solbriller, lettere skjerf og strikker en tur ut for å drikke kaffe på en benk i sola, og kjøpe blomster med meg på vei hjem. I wish - i alle fall. Enn så lenge måtte dunjakka fram igjen i dag ...

Ingen kommentarer: