fredag 10. mars 2017

10 fredagsplaner

#fargerikfredag

God fredag! Sola skinner, jeg har på meg gulstripete genser (min kjære: "gleder du deg til påske, eller?") og sånn ca resten av dette antrekket, neglene er lakket med watermelon fra Essie, og jeg er så glad for at det straks er helg! Denne fredagen skal nytes på følgende måte:
  1. en kjøpekaffe nå straks. Trenger noe å styrke meg på før en serie av møter
  2. vårspillelista mi i Spotify mens jeg jobber litt mellom møtene
  3. strikking mens jeg har telefonmøter #dagenstips
  4. innkjøp av litt gode frokostingredienser til i morgen. Noen gode forslag til hva?
  5. sitron-te i solveggen når jeg kommer hjem fra jobb
  6. en liten rusletur i hagen for å sjekke status på våren. Snøklokker, forsythia, kanskje krokus?
  7. kjærestetid med mannen min; barna ble invitert til å overnatte hos besteforeldre
  8. en Pizzagutta spesial til middag
  9. film på Netflix. Vi ble enige om å droppe kino til fordel for hjemmekino
  10. en god natts søvn. Har ingen planer om en sen kveld, vil våkne tidlig i morgen og nyte dagen
Nok en arbeidsuke har flydd avgårde, men forhåpentligvis går tiden saktere i helgen (I wish). Jeg har lyst til å ta en tur til Vollen nå som det er vårlig ute, lese avis og drikke god kaffe, lese ut Alberte-boken og strikke videre på vårsjalet mitt. Hva har dere lyst til å gjøre i helgen?

2 kommentarer:

Synne sa...

Å, så fine fredagsplaner! Håper dagen ble like fin som forespeilet!
Personlig synes jeg at smoothie til frokost til skikkelig helgefølelse, samt frokostdessert (jah, det er en greie!) i form av kjeks til kaffen.
God helg!

Anaruh sa...

Takk Synne, både fredagen og resten av helgen har vært herlig.
Og helt enig; klart frokostdessert er en greie! Jeg er vokst opp med en bestefar som alltid drakk en ekstra kopp kaffe og tok seg et stykke "søtekaka" etter frokosten i helgene. han var en mann av måtehold og hardt arbeid, men når helgen kom, da kjørte han på med frokostdessert. Fin tradisjon!