onsdag 1. mars 2017

10 hverdagsakvareller

Jeg har en sånn kul app, som gjør om bilder til akvaraller. I et svært lite givende telefonmøte på jobb her en dag, ble jeg sittende å gjøre om bilder fra kamerarullen min til fine malerier. Her er 10 av de:

Bakkebygrendastemning utenfor soveromsvinduet vårt

Ukens hjemmelagde bukett, som jeg forøvrig er sååå fornøyd med

En bit av bokhyllene mine. Og noen pileaplanter

En rusletur langs fjorden

Båltur i skogen sammen med gjengen min like før jul

Fjorårets kirsebærblomstring

Julen 2016s bokstabel, eføy og min radio fra Argon

Teselskapskjolen, som speiler seg i en garderobedør

En av de beste pizzaene noen sinne, Baker Street, London

Seilas på fjorden en gang i fjor høst

5 kommentarer:

S. sa...

Ny-de-lig!

Christina sa...

så stilig! Hva heter appen?

Anaruh sa...

Takk :) Appen heter Waterlogue

ingridtunheim.no sa...

Wow, det var imponerende rett og slett.

Anaruh sa...

tusen takk Ingrid. Noen ganger er det gøy å leke litt - dette er min variant av mobilspill, hehe