onsdag 1. mars 2017

10 månedsmål for mars

Dette er også mars, folkens, selv om vinteren nok varer noen uker til. 
Men jammen gleder jeg meg til terrassesesongen begynner igjen!

# stikke innom Tronsmo og se etter en bok jeg ønsker meg
# ta unna vårrengjøringen
# spise thaisuppe
# bytte om fra vinter- til vårgarderobe
# ta et Avobath
# lage liste over 100 ting å gjøre i sommer
# avtale et venninnetreff
# ta fotbad og legge ny lakk på tærne
# strikke. Jeg har to uferdige prosjekter jeg gjere vil komme videre på
# gjøre resten av punktene på vinterlista

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin vårliste. :-)
Jeg skal også prøve å få unna litt ekstra rengjøring og rydding i mars. Deilig å kjenne at lyset og energien begynner å komme tilbake, slik at man både ser hva som trengs å vaskes og at man har ork til å gjøre det. Og så er det jo så kjekt å ha gjort unna rydde/rengjøringsoppgaver når de virkelig fine vårdagene kommer. Da vil ikke jeg stå i en bod å sortere fravokste klær!
Ellers har vi noen bursdager som skal feires i mars. Det håper jeg blir koselig. :-)
Ha en fin dag videre!
E

Anaruh sa...

Høres ut som du har en fin måned i vente du også, E. Nyt vårvinteren :D