tirsdag 7. mars 2017

10-rsdag

Mange baller i luften til tross - uken føles heldigvis ikke masete. 
Men ikke fullt så glam som på dette bildet da ... /1/

Til tross for at uka så vidt har begynt, føler jeg at jeg har rukket over tusen ting. I alle fall 10 - minst:

* fått overlevert et nytt ansvarsområde på jobb
* begynt å strikke et vårgrønt sjal
* vært på heldagsmøte på Majorstua
* ruslet en tur på Frogner etterpå. Men fysj så kaldt! Ble litt kortere tur enn planlagt ...
* kjøpt meg en ny bok hos Tronsmo
* vasket sofatrekk
* fulgt jenter på turning
* sett en film
* vært hos frisøren
* avholdt et styremøte

I tillegg har jeg spist litt for mange boller, snart hørt ut en ny lydbok, ventet på et forsinket tog, vannet noen potteplanter, laget nistepakker, kjøpt ny te, kjøpt masse mango, drømt om crispy duck med pannekaker og hoi sin-saus, sett på barna som leker jungel mellom alle potteplantene som står midt på stuegulvet pga noe teknisk installasjon, lest nesten et helt kapittel i Harry Potter-boka, lagt merke til at månen straks (?) er halv igjen, og takket ja til en invitasjon til et strikketreff neste uke.

Resten av uka bringer masse jobbmøter, ærender, hopptrening, husarbeid, et årsmøte og sikkert litt annet som jeg ikke har forutsett ennå. Derfor skal jeg lage meg litt kveldsmat og gå til sengs. Og sende varme tanker til min kjære som er på kontoret og jobber overtid. Tror han fortjener at kona lager matpakken for ham, synes ikke dere?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempekult bilde med en rykende kopp. Jeg liker bloggen din! Vh Astrid

Anaruh sa...

Tusen takk Astrid. Bare sånn det er sagt - det er ikke jeg som har laget bildet, altså. Jeg bare fant det på nettet, og synes det var så kult