onsdag 22. mars 2017

10 ting å gjøre i dagens (lange) lunsjpause

French chic, bøker og hvite liljer. Min onsdag i antrekk og objekter

Nå er jeg akkurat ferdig med et laaaangt telefonmøte, og før jeg fortsetter abeidsdagen skal jeg ta meg en laaaang tur ut i solskinn og frisk luft. Jeg skal nemlig:

# ta på meg noe annet enn pysj. Har hjemmekontor, altså. No worreis!
# droppe sminke, men ta på knæsj rød leppestift. Øynene er jo uansett skjult bak solbrillene
# dra en tur på biblioteket
# kjøpe hvite liljer
# kjøpe ny stripegenser; favoritten tok kvelden for ikke så lenge siden (har svart/hvit, trenger blå/hvit)
# kjøpe med meg noe godt til lunsj; croissanter frister
# speide etter hestehov på min vei
# lage en god kopp kaffe når jeg kommer hjem
# og nyte den og lunsjen sammen med Archibald Isaac Fergusons livshistorie. Denne boka er bra!
# deretter fortsetter arbeidsdagen, og jeg skal se gjennom et sett onlinekurs og vurdere disse

I tillegg skal det drikkes masse, masse grønn te, som er min store craving disse fine vårdagene :)

Ingen kommentarer: