mandag 6. mars 2017

10 ting å gjøre i uke 10

Denne uken har jeg tenkt å: 
  • reparere noen klesplagg som har fått hull i seg
  • arrangere hoppgruppemøter - check
  • lage ny og vårlig header til bloggen - check
  • levere og hente bøker på biblioteket - check
  • kjøpe bursdagsgaver til to små venninner - check
  • kjøre til turning - check
  • begynne å vårrengjøringen - check
  • se ferdig en film jeg begynte på i går, men ikke så ferdig - check
  • lese ut den siste boken i Alberte-trilogien
  • kjøpe (og lese) denne boken, i anledning Kvinnedagen på onsdag - check
En ambisiøs liste, men hvis jeg tar helgen med i beregningen, tror jeg at det skal gå. I tillegg ser det ut som om barna skal overnatte borte på fredag, så kanskje jeg får med meg min kjære på kino? 

Fra gårsdagens mikrolesestund, mens mann og barn var på ski. 
Rakk så vidt å begynne på boka før de var tilbake igjen

3 kommentarer:

Eirin sa...

Denne uken skal jeg gå på ski, presentere min første vitenskapelige poster på konferanse (skummelt, men gøy!), fly til Oslo for å gå i navnefest til nevø, danse på konsert og strikke på arm nr2 til genseren min.

Marienborg sa...

Elsker listebloggen din! Blir både inspirert og i godt humør - takk :-)

Anaruh sa...

Eirin: Masse lykke til, hvis du ikke er ferdig allerede da. I så fall: bra jobba!

Marienborg: tusen takk for hyggelige ord. Jeg blir blir inspirert og glad av slike kommentarer, hehe