mandag 13. mars 2017

10 ting å gjøre i uke 11

Forsythia fra hagen, hentet inn forrige søndag. Denne helgen står de i full flor

God mandag! Helgen tok med seg våren, gåsunger, blomstrende forsythiakvister og den første svarttrostsangen, og dag sesongdebuterer jeg med småsko.  og selv om det plutselig ble litt grått og vått ute, er jeg klar for en ny uke med masse fint å finne på. I uke 11 skal jeg blant annet

# gå en tur i lunsjen - check
# drikke te, spise kveldsmat og skravle med min beste venninne - check
# dra på strikketreff - check
# vaske stuegardiner - check
# rydde i kjellerstua - check
# bake tekjeks - check
# levere gamle medisiner tilbake til apoteket. Husk at slike ikke må kastes i søpla! - fail
# hente lydbøker på biblioteket, og begynne å legge de inn i iTunes - check
# skrive referat fra forrige ukes hoppgruppemøter - check
# lese ut Det var DDR av Astrid Sverresdotter Dypvik - en svært, svært interessant bok - check

Det er nesten litt sånn kryss i taket, for denne uken er det ingen forpliktelser på kveldstid, utover de sosiale vi selv har inngått. Dvs - jeg skulle vært på et styremøte, men da vi fikk en dobbeltbooking, mannen og jeg, meldte jeg meg frivillig til å være hjemme og legge barn, og heller invitere min beste venninne hjem til meg i stedet. Hurra!

Uken startet så fint med frokostsmoothie i bilen på vei til jobb, og fortsatte med "forteljingar om eit nedlagt land" og mjølkekaffi i jobbens kaffebar en halvtime før jeg gikk i et møte

Ingen kommentarer: