tirsdag 21. mars 2017

10 ting å like

Noen ganger skulle man gjerne trykket Liker på ting utenfor den digitale verdenen også. Hvis det var mulig, skulle jeg trykket på i alle fall disse 10:

* lyden av regn på taket. Da jeg la meg i går kveld, høljet det ned
* strikkestrekking
* surt smågodt
* grønn te. Har såååå mange favoritter akkurat nå
* tanken på at jeg har hjemmelagde karbonader i fryseren. Må ta opp noen til kveldsmat
* 55 grunner til å være feminist. Og samtlige 55 er så enormt sabla gode!
* husfred. Både planten og konseptet
* brev fra datter på Diddl-brevpapir da jeg kom ut av dusjen i dag
* Good Bye Lenin!
* varm drikke (i dag: vann med sitron) om morgenen


2 kommentarer:

Elida Stangeland sa...

Trykker liker på regn på vindauget spesielt om kvelden/når eg skal legge meg :-)

teabooks sa...

Den lista med 55 punkter..... Bare en av dem er grunn nok egentlig. Men enig med deg; 55 sabla gode grunner.

Og regn <3 Jeg er veldig glad i fint vær altså, men regn <3 Det er godt innimellom det også.