mandag 3. april 2017

10 fine ting på en mandag

Jeg er klar for angora(hybel)kaniner

Hei godtfolk, hvordan har deres ettermiddager vært?
  1. en tur til Markveien for å kjøpe Picklesgarn
  2. å lage middag av rester fra fryseboks og tørrvarelageret
  3. hjemmebakte skoleboller til dessert. Også en del av tømme fryser'n-prosjektet
  4. en håndfull blåveis fra min egen lille blåveispike
  5. å hjelpe eldstemann med å skrive påskekrim. Han har arvet mine stilskrivegener - jei!
  6. en jente som har i lekse å lage egen matpakke, og går i gang med å lage eggerøre
  7. rosa tulipaner på spisebordet
  8. å legge opp masker nytt strikketøy
  9. dyner som har hengt ute i sola til lufting. Gleder meg til leggetid
  10. planer om å trekke en diger kanne grønn te når eldstemann er i seng
Og fordi jeg somlet litt med lista, er sistnevnte punkt herved i boks, og jeg logger av for å koke te. 

1 kommentar:

Eirin sa...

Min ettermiddag har vært rolig og fin. Gikk hjem med soundtracket til Big Little Lies på øret (og så siste episode når jeg kom hjem), hadde maissuppe med focaccia(toogoodtogo-kupp) til middag og har arbeidet litt med oppgaven min mens jeg ser på Youtube. Nå er jeg klar for sengen med Mrs. Dalloway som jeg startet på i helgen.