fredag 21. april 2017

10 Funky Friday-sanger på min spilleliste

I dag jobber jeg raskt og effektivt på kontoret, har veldig røde lepper, jeg har söderte i koppen, og jeg hører på musikk som nesten gjør det umulig å sitte stille:
  1. Robyn - Dancing on my own
  2. Justin Timberlake - Can't stop the feeling
  3. Simon & Garfuncle - Cecilia
  4. Queen - Don't stop me now
  5. Meghan Trainor - Better when I'm dancin'
  6. The Beatles - Please Mister Postman
  7. Mark Ronson - Uptown funk
  8. Lips Inc. - Funkytown
  9. Van Morrison - Browneyed girl 
  10. George Harrison - Got my mind set on you
De to siste sangene pleide jeg og jenta mi danse til da vi var hjemme i permisjon for sju år siden. Jeg holdt henne i armene mine, og vi danset til hun hikstet av latter. Må sjekke om hun synes det er like gøy fremdeles - hun er i alle fall glad i å danse. Jeg innfører herved Fredagsdans hjemme hos oss



Ingen kommentarer: