mandag 3. april 2017

10 ting å gjøre i uke 14

Jeg krysser fingrene for at denne uken blir litt mer produktiv enn forrige, både på jobb og hjemme. På jobb har jeg ikke helt oversikt over noe som helst ennå, så arbeidsdagen skal startes med en kopp te og skriving av en to-do-liste. På hjemmefronten har jeg planer om å gjøre disse 10 tingene:

- kjøre fire jenter til turn - check
- jobbe i båten. Målet er å ha den klar til palmehelgen - check
- vaske utemøblene som hører til frokostplassen - nix
- finne fram påskepynten - check
- kjøpe solsikkefrø - nix
- gå i begravelse. En eldre nabo skal stedes til sin siste hvile - check
- legge inn Fall of Gigants av Ken Follett i iTunes (lydbok) - check
- stelle og lakke neglene - check
- kjøpe garn til nytt strikkeprosjekt. Har bestemt meg for plagg, må se på farger - check
- gjøre unna helgerengjøringen på torsdag, sånn at når fredagen kommer, kan jeg: - check
- ta påskeferie! Begivenheten skal feires med en is, tenker jeg- check

I fjor var påsken nesten en  måned tidligere, og jeg husker at jeg frøys på fingrene da jeg spiste den årlige nå-tar-jeg-påskeferie-isen. Etterpå kunne jeg heldigvis varme meg ombord i en hurtigbåt. 

Ingen kommentarer: