mandag 17. april 2017

10 ting å gjøre i uke 16

Fortsatt god påske!

Man kan si hva man vil om at påskeferien straks er over, men jammen er det deilig å starte uka med en søndagsmandag! Så langt i dag har jeg fått vasket klær, spist lang frokost og lest avis, hatt litt hjemmespa (aktiviteten fortsetter utover ettermiddagen), og jeg har fått summet meg litt når det gjelder ukens gjøremål. Fra og med i morgen og ut uken skal vi gjøre følgende 10 ting:
  1. jeg skal følge minstemor til tannlegen - check
  2. begge barna skal spille sesongens første seriekamp i fotball, men på ulike dager - check
  3. jeg skal (helst) på et møte i 17. maikommiteen, men det kræsjer med en av kampene - check
  4. jeg skal delta på en workshop i Operaen - check
  5. og i forbindelse med det, tror jeg at jeg stikker innom Pickles for å kjøpe mer garn - droppet
  6. stua skal ryddes for påskepynt - check
  7. lopper skal leveres til en av skolene i nærheten - check
  8. jeg skal ringe mamma, og invitere henne og pappa på besøk en helg - check
  9. et bananbrød skal bakes. Vi har visst ikke hatt så lyst på bananer i påsken ... - check
  10. en lydbok skal legges inn i iTunes - check
Jeg har allerede begynt på sistnevnte punkt, og jeg har planer om å skifte på senger, vaske litt mer klær, ta manikyr og pedikyr, samt gå en tur ut (været er vakkert, temperaturen er skremmende lav. I dag våknet vi til snø igjen) for å plukke flere hvitveis. Og så bør jeg vel spise tomt påskeegget og gjøre meg ferdig med Agatha Christieboken?

Ingen kommentarer: