mandag 29. mai 2017

10 antrekk i sommergarderoben


1. Hvit bukse med stripete bomullstopp, Stetstonhatt og en softis i hånda
2. Langermet, lyseblå skjortekjole i lin
3. Blå og hvitmønstret shorts (en hvit singlet som ikke vises her) og sandfarget cardigan


4. Hvit, florlett bomullskjole - kjempefin på når kroppen har fått litt sol på seg
5. Lysegrønn singlet og en annen blåmønstret sorts. Og et tørkle arvet fra grandtante Gudlaug
6. Kortermet topp med en søt dachshund på, sammen med løse og luftige bomullsbukser


7. Stripete maxikjole, kjøpt på impuls i London for noen år siden
8. Lyse jeans og hvite t-skjorter. En evig klassiker
9. Badetøy! Her representert ved en badedrakt fra H&M og den deilige Zaraskjorta mi
10. Stripete (jeg elsker striper!) jerseykjole som passer både på jobb og fritiden

I tillegg krydrer jeg med sommerparfymene mine, sandaler og flate sko, pastellfarget make-up, is, kald drikke, bøker, hårpynt, strandnett og solbriller. Alltid solbriller! 

2 kommentarer:

June sa...

Åh, sommerklær <3 Sitter og vindushopper på nettet hver kveld for tiden, såå mye fint, haha!

Anaruh sa...

Mmm, det gjør jeg også. Jeg trenger et par nye t-skjorter og en shorts, siden de jeg har (sånn ca de i kollasjene) begynner å bli veeeldig slitt, dessverre.