mandag 8. mai 2017

10 ting å gjøre i uke 19

Etter en vidunderlig forsommerhelg er det ny uke og nye ting å gjøre. I dag skal barna være med svigers til Tusenfryd etter skolen, og jeg har hjemmekontor pga en legetime i formiddag, så det er i alle fall en myk start. Her jeg sitter har jeg fine blomster i vasene og jeg drikker grønn te med rabarbra fra Perch's.
  1. Dra i familiegruppe - check
  2. Plante en nyinnkjøpt peon - check
  3. Legge på plass klesvask - check
  4. Være tilskuer på fotballkamp - kampen ble flyttet til juni
  5. Spise lunsj med en kollega som er i mammaperm for tiden - check
  6. Fylle fryser og skap med matpakkemat
  7. Finne ut hvor man får tak i hagestokkroser - check
  8. Lese ut Nutshell av Ian McEwan - check
  9. Planlegge 17. mai. Baking, mat, klær, aktiviteter osv. Jeg trenger en kjøreplan
  10. Strikke ferdig min Jackie O-Tee. Har ribbekant på armene + festing av tråder igjen
Og sånn helt til sist: tusen takk for fine tilbakemeldinger og kommentarer på de to siste innleggene. Jeg har ikke fått svart alle ennå, men skal få gjort det så snart som mulig. Jeg blir like glad for alle kommentarer - korte eller lange - dere gjør fine dager enda bedre!

Grønn te og blomstrende kvister

2 kommentarer:

Eirin sa...

Jeg skal skrive ferdig masteroppgaven (levering 15. Mai!), levere The lobster på biblioteket (likte den veldig godt), treffe en venninne fredag kveld og skrive litt mer. Håper du får en fin uke! Jeg liker for resten Gaute Heivoll godt. Også veldig gøy å lese siden han skriver mye om mine hjemtrakter, da kan jeg veldig lett se for meg hvordan det ser ut i boken :)

Anaruh sa...

Masse lykke til med masterinnspurt! Håper uka di blir sånn passe kaotisk og fin, og at du kan kaste deg på ned på senga og bare puste ut når oppgaven er levert (husker at det var det jeg gjorde den dagen jeg leverte min - en iskald junidag i 2005 (Trondheim kan være kald i juni også). Da jeg kom hjem til leiligheten vår tok jeg en lang, varm dusj, og la meg under dyna til tining.