torsdag 18. mai 2017

10 ting å gjøre i uke 20

Etter tre dager med en slags forlenget helg (på mandag var i marinaen hele dagen, og fikk tatt båten opp på land, tirsdag var jeg delvis syk og delvis i 17. maiforberedelsesmodus, og onsdag var jo fridag på ordentlig), er jeg klar for en skikkelig kort arbeidsuke på hele to dager. Jeg er allerede i gang på hjemmekontoret, og ukens fokus er å få ordnet en hel haug med websider. Om ettermiddagene har jeg mer enn nok å henge fingrene i, og jeg satser på å få unna i alle fall brorparten av punktene på lista under før uke 21 er her:

- levere avfall på Isi
- plante en hagestokkrose og to georginer i det nye bedet mitt - check
- stoffe og polere båten - check
- pakke inn en barnebursdagsgave - check
- kjøre gutter til fotballkamp - check
- skifte på sengene - check
- klippe gresset
- vaske ulltøy - check
- lage granola
- undersøke om jeg har tilgang til å se den nye sesongen av Twin Peaks - check

I tillegg har jeg tenkt å være mest mulig ute, og gjerne lese i hengekøya hvis været tillater det. Kanskje springer syrinene ut i løpet av helgen også?

Bilde fra forsommeren 2015. Boken på bildet er Pride and prejudice. I år leser jeg Emma. 

1 kommentar:

Eirin sa...

Jeg skal spise vegetarlasagne og ha filmkveld med venninner, skifte på sengene, vaske bad og resten av leiligheten, prøve å skifte bremseklosser på sykkelen min (hva hadde jeg gjort i livet uten youtube tutorials) og vaske sykkelen.