mandag 29. mai 2017

10 ting å gjøre i uke 22

Sommer

God morgen! Siste uken i mai, første hele arbeidsuke (for meg) på veldig lenge, og sommer! Ja tenk det - sommer! Dette blir en veldig fin uke, det er jeg helt sikker på. Jeg skal blant annet:
  1. koke rabarbrasyltetøy - check
  2. skrive månedsmålsliste for juni - check
  3. melde barna på skolekorpset - check
  4. hente og levere bøker på biblioteket - check
  5. dra på styremøte - utgikk, fikk en dobbeltbooking
  6. plukke hundekjeks
  7. begynne å se sesong 5 av House of cards
  8. klippe gresset - check
  9. finne fram sommergarderoben min. Har for såvidt tjuvstartet litt på den, men nå skal alt fram - check
  10. ukeshandle - check
I tillegg til dette har jeg tenkt å tilbringe tid på terrassen og i hengekøya, og jeg skal drikke rabarbrasuppe og kalde drikker, og når det blir helg skal jenta mi og jeg reise bort en liten tur.

2 kommentarer:

Lektor Tørrdal sa...

Jeg høstet rabarbraen i kolonihaven i helgen, og det ble årets første innhøstning. Så laget jg pai. Men jeg skal ærlig innrømme jeg skulle ønske det var nok til å lage syltetøy av.

Anaruh sa...

Rabarbraen vi hadde i hagen tok kvelden i forfjor, og jeg har ikke fått plantet ny ennå, så jeg jukser og kjøper på butikken. Må bare ha masse rabarbra!