onsdag 10. mai 2017

10 x onsdag ettermiddag

- fyre i ovnen da vi kom hjem. Det har vi ikke gjort siden i februar eller så
- sette fire hvite peoner i vase
- spise indisk til middag. Med masse koriander og mangochutney
- legge på plass ren klesvask
- vaske mer klær
- hjelpe barna med leksene
- sette bort esken med påskepynt
- rydde i en skohylle
- se ut på snøen som fremdeles faller
- trekke te og lese bøker

Sistnevnte punkt er min plan for kvelden, så snart barna er i seng. Og nistepakker er smurt ...

Dagens bok. Sammen med Auster og Austen

2 kommentarer:

Villrosen sa...

Hei!
Jeg har ikke fått kommentert så mye i det siste, men jeg vil bare si at jeg setter stor pris på å høre om hverdagsgledene dine! :-) Og så lengter jeg til litt større barn, slik at jeg kanskje kan få litt sus på lesinga igjen!
God lesekveld!

Anaruh sa...

Hei Villrosen, hyggelig å høre fra deg :)

Store barn er veldig, veldig fint. For første gang skulle jeg ønske at tiden stoppet litt opp, og at de ikke vokste så fort nå. Alle sier det samme om babyer og små barn, men sånn var det ikke for meg. Med en 8 og 10-åring derimot ...