torsdag 29. juni 2017

10 hverdagssysler jeg liker

- røresteke rødløk og paprika, og ha i litt balsamico og noen dråper Worcestersaus mot slutten
- starte dagen med en kopp te mens barna spiser frokost
- høre lydbok på sengen før jeg sovner
- å rusle i hagen og omegn etter barna er i seng, og plukke inn buketter til alle vasene
- oppdatere leselistene mine hver gang jeg er ferdig med en bok
- og planlegge hvilken bok jeg skal lese etterpå
- koke kaffe og drikke den med varm melk
- å massere inn en god fotkrem og ta på raggsokker før jeg går til sengs
- drikke urtete fra Lipton om kveldene. Aller helst ute, men i år har juni til tider vært litt for kald
- skvise inn en pause mellom jobb og hjem, og stikke innom biblioteket, en bruktbutikk, en kafé ...

roser fra egen hage og en kopp kveldste

Ingen kommentarer: